fredag 13 februari 2009

Och vinnarna är...

Det är en fin fredag idag, den trettonde februari. Solen skiner på snön och det är så vackert här i Skåne!


Det passar ju bra nu när jag ska dra vinnarna i min tävling! Tack alla som deltagit, att det skulle var så många var en glad överraskning!

Jag har faktiskt gjort så att det är tre 1:a-pris, det var så många som ville vinna spetsen.
Så, tre högar med namnlappar, en vinnare i varje!

Vinnaren av kryddpepparburken är... Linnea med bloggen Hjärtefröjd! Grattis Linnea!!

Vinnaren av nejlikeburken är... Lina med bloggen Lilla huset på berget! Grattis Lina!!

Vinnaren av spetsen är... Annemari med bloggen Vita Hjärtan! Grattis Annemari!!

Ja, då var det klart! Grattis igen alla vinnare och glöm inte att maila mig era adresser så ni kan få era vinster; mariasstil@hotmail.com.

Ha en skön helg allihop och en glad Alla hjärtans dag!
(såg att det blev två vinnare med "Hjärta" i namnet, lite symboliskt!)

Kram

12 kommentarer:

  1. HEJ! Grattis till vinnarna!!
    Läste ditt förra inlägg och förstår hur du känner...ibland blir det jobbigt att leva i röran, men, jag försöker påminna mig om hur jag höll på att bli vansinnig av att bo i lägenhet..och längtade till eget hus med trädgård, och vill man ha ett gammalt hus så..man blir nog aldrig färdig !:)Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh ! Så synd att inte jag vann ngt av dina fina priser ! Men stort grattis till vinnarna ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  3. hehe vilken fin bild tjejen!
    :-)
    Kram på dig och trevlig helg!!

    ps. Grattis vinnarna. ds

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Men herre jössas, är de sant har JAG vunnit!!!??? Jag trillade nästan av stolen av glädje ;- ) Jag brukar ju aldrig vinna nåt!Vilken fredag jag haft, den kunde inte ha slutat bättre! TUSEN TACK!!!

    Må så gott & ha en bra alla hjärtans dag!

    Kram, Lina

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Men herre jössas, är de sant har JAG vunnit!!!??? Jag trillade nästan av stolen av glädje ;- ) Jag brukar ju aldrig vinna nåt!Vilken fredag jag haft, den kunde inte ha slutat bättre! TUSEN TACK!!!

    Må så gott & ha en bra alla hjärtans dag!

    Kram, Lina

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna!

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt mysig alla hjärtans dag ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

    Glad alla hjärtans dag också!

    /F

    SvaraRadera
  9. Nej, men åh, har jag vunnit....så roligt!!!! Spetsen var ju så söt....tack snälla du! Ska maila över min adress.

    Ha en bra Alla hjärtans kväll!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnarna:)
    Ha en riktigt härlig lördagkväll!!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  11. oj hej!!!
    ser att jag vunnit!!! va roligt, är nog första gången jag nånsin vinner nåt!!! överlyckling!! :D
    har haft fullt upp de sista så har inte hunnit kolla runt så mycke...
    TACK!!

    ja lampfötterna e fina, saknar dock skärm fortfarande...
    jag jobbade på en second hand innan, o dom hade stått där i ett par år... dom som jobbade med den avdelningen skulle slänga dom, o då såg jag potensialen i dem, så jag fick dom :) alltså pris 0kr hihi kan man kalla fynd!!

    ska maila min adress nu!
    stor kram linnea

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...