söndag 29 mars 2009

Emil vs påskriset

Jag hittade vårt påskpynt (det som var kvar av det efter ett par hårda månaders slit och släng) och tänkte att nu när jag bara kan gå ut och knipsa lite så kanske man skulle ha ett påskris i år? Sagt och gjort, riset knipsas och sätts i vas och pyntet tas fram... till Emils stora fröjd! För det pynt jag satte i plockade han ner.

Pynt som inte satts i än hamnade på golvet eller bars bort i munnen. Fjädrar tuggades upp och påskägg flöt omkring i vasen. När jag äntligen var klar var det som om Emils glädje nådde nya höjder och påskriset anfölls med ny energi.





Men han får hållas, han är ju rätt kär!

Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Nämen jösses vilka vackra ögon!!!!!

    Tänk att här hemma har vi samma problem...ALLT ska ätas upp och fjädrar framför allt!!

    Härligt inlägg!

    Ta hand om dig och ha en trevlig vecka!

    Kram


    Flisan

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka gulliga bilder! Supersöt kisse! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Det där har jag upplevt mååånga gånger! Hade katt i nästan 18 år! Man kan inte bli arg..! vilka fina bilder du lyckades fånga! Hoppas du får en skön vecka!

    SvaraRadera
  4. Gullig katt, det är inte bara småbarn som tycker om att leka med pynt i riset. Katten har säket kul!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Tack för komentaren på min blog

    Jag kommer ihåg hur det var när vi hadde katter..Hihi

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Helt underbart! Känner precis igen det från vilddjuren här hemma! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...