onsdag 24 februari 2010

Kökets tur??

I helgen fick jag en riktig inspirationskick och plötsligt låg hela huset klart i mitt huvud. Veckan har ägnats åt att mäta upp huset och få ner mina tankar på ritningar. Det rum som jag verkligen gick igång på var, ganska oväntat, köket. Detta rum ska enligt ursprungsplanen inte renoveras alls men nu kliar det verkligen i fingrarna, det kan bli så fint! Men dyrt... Och jobbigt... Det är rätt bra ordning i huset nu för en gångs skull och det känns inte lockande att dra igång en ny rörig, smutsig renoveringsfas. Fast när jag tittar på ritningarna, hmz... Kanske är dags ändå?

4 kommentarer:

  1. Do it do it do it!!!

    SvaraRadera
  2. Do it do it do it!!!

    SvaraRadera
  3. Köket är ett av de roligaste rummet att renovera :) Bortsett från all röra då ;)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Det låter spännande och kul! Ge er på det bara!

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...