måndag 6 september 2010

Ursäkter, ursäkter

Ni slutar väl tro på mig nu. Nä, det bidde ingen tävling i helgen men ambitionen är att lägga upp den ikväll!

Anledningen är att vi i helgen börjat riva igen. Nu är det hall och rummet innanför hallen som ska rustas upp. Ett släp stod utanför huset och vi åkte i väg med tippen när det var fullt, det blev ganska många vändor! Eftersom vädret varit helt fantastiskt har jag även varit i trädgården. Lagt fiberduk på ställen där ogräset tar över hur mycket jag än rensar samt beskurit vårt plommonträd. Jag har varit full av isolering, jord och har småsår överallt på händerna.

Jag har även köpt två otroligt söta saker. Inte ätbara. Men söta ändå! Foto utlovas :)

Kramar på er, titta in ikväll igen så kan jag nästan lova att det ligger en tävling här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...