söndag 30 oktober 2011

Inspiranda

Jag trillade över detta företag när jag letade inspiration till huset vi höll på att köpa i somras. Tittade in på deras hemsida och insåg snabbt att detta par arbetar med precis det jag också skulle vilja arbeta med, de renoverar och inreder gamla hus och gör det otroligt bra!







Varenda bild är en inredningsdröm och jag älskar köket med öppet upp till nock i ett av husen! Så vill jag ha det!

Vill ni bli ännu mer inspirerade eller kanske ni ska flytta till Österlen? Ta en titt på Inspirandas hemsida.

Hemma hos oss är det renovering av tvättstuga som står på agendan idag. Snart slipper vi tvättmaskinen i badrummet och får en fin och mysig tvättstuga ute i brygghuset. Mao kommer vi att använda brygghuset till vad det en gång byggdes för, att tvätta i (man hade även grisar i rummet bredvid byk-rummet men vi hoppar över det tills vidare). Jag har sytt draperier i fleece för att behålla så mycket värme som möjligt därinne och J sätter upp bänkskivan som vitvarorna ska stå under.

Ha en fortsatt skön söndag!

5 kommentarer:

  1. Inredningsdröm, sa Bull...
    Vilka härliga bilder; jag får genast ta mig en titt på den där hemsidan.

    Tvättstuga i brygghuset låter också som en dröm. Vore kul att få se lite bilder därifrån när ni är klara.

    Ha det gott i höstmörkret!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. ja det är verkligen fint ....har ägnat en stor del av min dag till att leta inredning inspiration på nät och i tidskrifetr ....och oj vad mýcket fint det finns...tackar för det här tipset ...*ler


    Ha en fin vecka

    Hälsningar från Göteborg och mig .
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. åh vilka fina bilder,snyggt !

    SvaraRadera
  4. Nice pоst. Ι was сhесking constantly this blog аnd I'm impressed! Extremely helpful info specifically the closing phase :) I deal with such info much. I used to be looking for this particular information for a very long time. Thank you and good luck.

    Feel free to visit my web-site - V2 Cigs Reviews

    SvaraRadera
  5. What's up, just wanted to tell you, I loved this post. It was funny. Keep on posting!

    My homepage - visit the following web page

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...