torsdag 3 november 2011

Kurs i Photoshop

Jag går via jobbet en kurs i Photoshop som jag länge velat gå. Programmet har så många funktioner och trots att jag använt det i ett par år känner jag mig ofta som en nybörjare.
Det jag främst vill lära mig är att redigera inredningsbilder, det är den typen av bilder jag oftast jobbar med och det är den typ av bilder jag lägger upp i bloggen.

När jag är lat har jag hittat en mycket bra sida att fixa till bilder på, prova "auto correct", löv it!
www.photoshop.com/tools/expresseditor

Ha en fortsatt skön vecka!

2 kommentarer:

  1. Kul att gå en kurs och lära sig nya saker. Photoshop är ett fantastiskt program. Det känns som man aldrig blir fullärd i Photoshop.
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  2. Jag, som fotograferar så mycket som jag gör, har fortfarande inte satt mig in i Photoshop. Känner mig nästan lite rädd för att försöka, det verkar så himla svårt. Borde nog också anmäla mig till en kurs.
    Tills vidare tackar jag min lyckliga stjärna för iPhoto!

    Önskar dig och din "gubbe" en riktigt fin allhelgonahelg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...