söndag 29 januari 2012

Lite prylar..


Min loppisfyndade kruka har fått en ny blomma, tror det är en porslinsblomma. Även fatet och klockan är loppisgrejer, ljusstaken hittade jag i en liten, liten butik ute i Blekingska skogen i somras. Tavlorna är från Mairo i Ronneby. Bordet fick jag av vår granne i somras och det målades mintgrönt, en färg jag köpte i våras men inte hittat någon användning till förrän jag fick bordet.

Hoppas er helg är skön! Jag lider fortfarande av min öroninflammation tyvärr :(

1 kommentar:

  1. Åhh, vad jag älskar den där gröna färgen! Minns att jag nog har frågat efter färgnumret redan första gången du visade den här på bloggen, men nu känner jag att jag måste fråga igen!

    Jag har en likadan tavla som din vänstra, som hänger på glasverandan. Du har synnerligen god smak, Maria! ;-)

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...