tisdag 29 maj 2012

Gästloft


Här ser ni en bild från vårt gästloft som ligger i brygghuset. Vi har själv provsovit här och det fungerar utmärkt, såvida det inte är väldigt varmt ute för då blir det väldigt varmt även på loftet. Och på vintern är det svinkallt. Men om det är lagom varmt ute så är det helt ok att bo här.

Fler bilder utlovas snart men nu har jag lämnat in min kamera på kalibrering för nåt fel är det på den. Bilderna saknar som sagt skärpa vilket farbrorn i kameraaffären höll med om och jag slapp nästan nedvärderande kommentarer, dock inte helt. Nä, det är ett billigare objektiv. Ja, det gör så klart skillnad. Ja, jag vet att den och den slutartiden innebär skaknings-oskärpa men jag har även fotat med stativ utan framgång. Till slut kom vi överens om att något nog är fel på kameran, på allvar. Inte på mig och mitt billiga objektiv...

4 kommentarer:

  1. mellansyster30 maj, 2012

    Du får önska dig en ny i "push"-present! ;)

    SvaraRadera
  2. Super charmigt loft, lyllo dina gäster:)
    Hoppas det löser sig snabbt med kameran, så tråkigt att vara utan.
    Ser framemot nya fina bilder:)

    Önskar en underbar vecka! Jane

    SvaraRadera
  3. Hahaha.. 'Push'-present. Åh! Bästa kommentaren!

    SvaraRadera
  4. Stolen du har på bilden är en av mina favoriter bland antika stolar, du har målat den i en jättefin färg! Loftet ser urmysigt ut!

    Jag har lång väg kvar(håller nu på med taket), men jag ska så småningom ta tag i en oinredd vind! Den blir kallbonad, men det räcker till sommarens alla gäster i vår släkts sommarhus:)

    Tack för fin inspiration!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...