måndag 11 juni 2012

Ett textinlägg

Fortfarande ingen kamera. Så nu blir det bara text.

Det är tråkigt att gå på loppis när man inte har ett hem att pynta. Det är inte så kul att shoppa inredning över huvud taget längre. Vi är liksom klara. Nu ska man njuta och vila men det är rätt trist. Särskilt när man är väldigt tjock och orörlig och inte kan påta i trädgården eller ligga i samma ställning mer än 1 h. Roar mig med att leta hus och idag kom det ett nytt intressant, det behövs för jag är rätt orolig över var vi ska bo sen, behöver några hus på lager för att bibehålla lite lugn iallafall.

Inspirationslös är man också, får nog surfa runt lite hos er andra och peppa mig!

Kramar




1 kommentar:

  1. Nämen, är jag helt trög eller? Hade helt missat att ni skulle ha bebis. Ibland kan jag vara i en annan värld verkar det som. Grattis!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...