tisdag 29 januari 2013

Tidningsbutiken

Att bo på landet ger mig en ursäkt att surfa runt och beställa grejer på internet, jag inbillar mig att jag ändå inte är stan särskilt ofta för att handla där... Att jag i vanliga fall jobbar i centrala Malmö och nu under mammaledigheten är där ungefär en gång i veckan blundar vi för.
Det som inhandlas är julklappar, inredning, böcker, fotografier och tidningar. Just tidningar är så lätt att motivera eftersom man får mer än en och de ofta är billiga. Tidningsbutiken är en sida med tidningar jag hittat nyligen, de har ett stort utbud av inredningstidningar för i ärlighetens namn är det bara sådana jag köper.


"Retro" är bra, liksom "Hem & Antik" men storfavoriterna är "Gård & Torp" och "Lantliv". Vilka tidningar gillar ni?

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag älskar att handla på nätet, inte alls lika stressande som i vanlig butik. Och det är intressant det där, för det känns inte alls lika dyrt ;)

    SvaraRadera
  2. Jo du, inredningstidningar får man aldrig nog av. Att man kan köpa dem direkt på nätet var nytt för mig. Jag brukar köpa Lantliv och Drömhem och Trädgård varje månad. Men nu jag har kommit på att jag kan läsa om gamla nummer, för de känns som nya efter ett år eller två!

    Må så gott i det gråa snöslasket!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Blir en del inredningstidningar här med, menjag vill gärna bläddra lite i dem först för att se om de innehåller något i min smak. LAntliv har jag tröttnat lite på, mina favoriter är ELle Interiör och Plaza.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...