söndag 14 april 2013

Jag minns känslan..


I fjol, på dagen idag, gjorde jag detta inlägg här på bloggen. Tovas rum var klart och förväntan låg i luften på så många olika sätt. Jag var gravid, vi var just klara med huset och hade precis blivit fotade till ett inredningsreportage samtidigt som vi hade lång gångna planer på att flytta. Vad vi sprang på visningar! Och vad vi tassade runt försiktigt i huset, det kändes som ett museum mellan fotograferingar till reportage och mäklarbroschyr och visningar! Sedan blev det hard core hela sommaren, inte en tanke på att vara försiktig med huset med en nyfödd bebis att ta hand om.

Hoppas ni haft en skön dag! Imorgon hoppas jag på sol och 15 grader som utlovat :)

Kram

1 kommentar:

  1. Underbar bild! Kan tänka mig att det var fullt upp. Inte så bara att springa på visningar och fixa inför reportage.

    Hoppas du fick dina 15grader idag:)

    Ha det gott!
    Jane

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...