onsdag 8 januari 2014

Den där ordningen..


Jag är snorigt nöjd med vårt "butlers pantry"! Det slukar massa köksprylar, och ja, det är många av dem som aldrig någonsin används men som är fina, och därmed livsnödvändiga. En annan bra sak med det är att det liksom ligger runt ett hörn så har vi fullt med grejer på bänken så syns de inte, mycket smart!

Idag hamnade vi på IKEA och kom därifrån med massa annat än det vi skulle köpa, som vanligt. Lite jobbigt att jag handlar mer och mer saker till Tovas rum med tanke på att det inte får plats mer där vi sover och ett eget rum ligger lååååångt bort i tiden.

Kram!

4 kommentarer:

  1. Tittar in för att se hur du har det. Full fart märker jag. Ha de gott nu 2014.
    Ha en bra dag från Maria

    SvaraRadera
  2. Det fina är alltid livsnödvändigt=))

    När jag ser din bild så saknar jag det där med att ha saker framme. Ett lyxproblem men det höjer mysfaktor med fina saker som syns.
    I den här lilla lägenheten går det inte.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Hihi, har också massa livsnödvändiga köksprylar som inte används så ofta :) Men när man väl använder dem är de kanon eller hur!?

    God fortsättning till dig med!
    kram

    SvaraRadera
  4. Hon är nyfiken på tapeten.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...